søndag den 11. september 2011

Julesokker og varme knus

I dag har jeg igen ladet mig inspirere af et kort set på Pinterest. Julesokkerne kunne jeg bare ikke stå for og måtte prøve at lave min egen udgave af et julesokke-kort.

Den glitrende baggrund er et stykke tapet, som får mig til at tænke på sne og vinter. Stemplet er nyt og fra www.anjashobby.dk - de små hjerteknapper er også fra Anja. De små julesokker er klippet i hånd - også de små stykker på hæl, fod og skaft. Bagefter har jeg tegnet snydesting på. Sokkerne hænger løst på et stykke rødt broderigarn.

Jeg har lavet sokker til i alt 3 kort, så det er bare at fortsætte lidt med pillearbejdet, som faktisk også er rigtig hyggeligt.

 
Der er stadig tid til at nå min PIF, hvis du har lyst http://jytteskortoggodt.blogspot.com/2011/09/julekort-og-pif.html


Rigtig god søndag aften og 1000 tak for kik og kommentarer.

5 kommentarer:

  1. Hvor blev det bare sødt, men tænk at du laver de småtterier, pu-ha der er jeg altså stået af =D
    Knus Lonnie

    SvarSlet
  2. Nej for nogle søde sokker, det er sjovt med det pinterri som det kan få en igang, jeg er også igang med et minialbum derfra, men det er svært at nå alt det man gerne vil. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. Det er bare et skønt kort og så dejlig julet at man helt sikkert begynder og glæde sig til den kolde tid med sne og varm kakao:-) måske en kop gløg i ny og næ.
    Anja

    SvarSlet
  4. Dejligt julekort og det er da nogle skønne sokker du har lavet.

    SvarSlet
  5. har skrevet under din PIF sød ide, ville da lige kommenterer her at jeg synes helt klart at dit brug af tapet passer fantastisk til emnet..flot flot.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.