søndag den 5. februar 2012

DT-bidrag til Twisted Sketches

Dagens kreative indslag er mit DT-bidrag til Twisted Sketches. Denne uges twist lyder: "Fresh"..  Any how, any way! Jeg har valgt at lade farverne være det "friste pust" på mit kort.

Jeg synes ugens skitse er rigtig lækker - så hop over og leg med her.

Udenfor er det også "friskt" - eller rettere iskoldt!! Der snakkes om ny kulderekord på -23,1 grader i Odense. Brrrrr .. det er godt nok vildt!! Det er næsten ufatteligt, at der er 50 graders forskel på en iskold vinternat nu og en brændvarm sommerdag på 30 grader ... åhhh, bare vi får en rigtig varm og lang sommer i år.

I dag vil jeg hygge med scrap. Brugte dagen i går til at sortere i billedmotiver og die-cuts. Jeg har en veninde, som arver det, som jeg ikke får brugt mere. Det er dejligt at vide, at der nu er lidt at glæde hende med. Jeg skal jo også ha' ryddet op i sagerne, så der er plads til alt det nye, som jo nok kommer med hjem, når jeg har været til Scrap i det Jyske ;)

Rigtig god vintersøndag og 1000 tak for kik og søde kommentarer.

Knus Jytte :)



13 kommentarer:

  1. Rigtig lækkert kort.
    Her i Rødovre er det tykt med sne, som er kommet i nat. Smukt er det på sådan en søndag, hvor jeg har fri og kan nyde det indenfor. Men de må gerne sørge for at rydde til i morgen, hvor jeg skal cykle på arbejde. ; )
    God søndag.

    SvarSlet
  2. Lækkert kort i friske farver.
    God søndag.

    SvarSlet
  3. Dejligt kort i friske og glade farver....

    SvarSlet
  4. Flot kort, Jytte. Man kommer jo helt i forårs-stemning :o)

    SvarSlet
  5. Rigtig dejligt kort i vildt skønne farver : )
    Rigtig god søndag.

    SvarSlet
  6. Lækkert kort i dejlige farver på en kold vinterdag.

    SvarSlet
  7. Dejligt friske farver og godt sat sammen - flot.

    SvarSlet
  8. Kære Jytte..

    Det ser sørme godt ud..- det er så flot..

    Hvornår sender vi pakken ??

    SvarSlet
  9. Super lækkert med nogle skønne papirer. En rigtig skøn skitse
    Ha en god aften, knuss

    SvarSlet
  10. Dejligt med et forårs sus, her på denne sk... kolde dag.
    Ja sørg endelig for at have rigeligt med plads. Du går da helt amok (ligesom mig) når du skal til scrap i det jyske =D
    Knus Lonnie

    SvarSlet
  11. Forårsfarver og PANG på det skønne kort. Og til lykke med din præmie i det jyske - den så godt nok LÆKKER ud. =0)

    SvarSlet
  12. Skønne farver:) Ja det er en god skitse, fint kort - enkelt og dog så fuld af liv:)
    Jeg håber også det bliver en varm og laaaaang sommer. Nu du nævner det, ja så er det mærkeligt der er omkring 50 graders forskel, det har jeg aldrig rigtig tænkt over, men syntes heller ikke jeg kan mindes vinterne har været så kolde, kan bare ikke huske det:)

    SvarSlet
  13. Rigtig flot og friskt kort i de flotteste forårsfarver. Og det kan man jo nok trænge til.
    Rigtig god og brugbar skitse.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.