tirsdag den 6. marts 2012

Et herrekort

I går eftermiddags sad jeg og bladrede i min nye blok "Farmhouse" fra October Afternoon. Deri fandt jeg billedet af den unge herre, som inspirerede mig til at lave et herrekort. Fandt nogle papirer frem i blålige nuancer, lidt sværte og et stempel .. og vupti .. så var det kort færdigt. Den eneste pynt jeg har valgt at bruge er en række sorte halvperler, som er lavet med enemal accents.

Tak fordi du kikkede herind og måske også gav dig tid til at smide en kommentar til mig. Altid hyggeligt at vide, hvem der lige har været inde og kikke :)

Fortsat god aften.

Knus Jytte :)

19 kommentarer:

  1. Det er et rigtig flot herrekort. Dejlige farver.
    Ja det er kommentarene, der gør det sjovt at blogge.

    SvarSlet
  2. lækkert kort - hvor er manden fra?

    SvarSlet
  3. Ja, men Jytte, jeg har også været der, og har altid tid til en lille kommentar, det er et dejligt roligt herrekort i de rigtige farver (min søn ville sige ikke spor fimset)det kan godt være en fordel hvis det ikke drukner i pynt. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Ja, men Jytte, jeg har også været der, og har altid tid til en lille kommentar, det er et dejligt roligt herrekort i de rigtige farver (min søn ville sige ikke spor fimset)det kan godt være en fordel hvis det ikke drukner i pynt. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. uh october afternoon - de laver bare det skønneste materiale!1 rigtig flot kort - og som morkaren siger - slet ikke tøset

    SvarSlet
  6. Hvor ER det bare et flot kort! Og sikke lækkert papir ... Så kan selv perler også være vildt maskuline :)

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare flot ! SUPER.
    Det ternede papir ville jeg være gået langt uden om - men hvor er det flot i den her sammenhæng.

    SvarSlet
  8. Super lækkert kort i flotte farver.

    SvarSlet
  9. Flot herrekort - clean & simple.

    SvarSlet
  10. Jättesnyggt!!
    Snygga papper och fint motiv.
    Ha det!

    SvarSlet
  11. Et rigtig flot herrekort....

    SvarSlet
  12. Det er da herre =D lækkert.
    Du har klaret det godt igen, med et herrekort

    SvarSlet
  13. Uha - jeg synes October Afternoon papirerne er frygteligt svære at arbejde med - hihi.. Billedet er nu rigtig sødt og fint til et herrekort.

    Knus

    SvarSlet
  14. Super lækkert herrekort... ville være et rigtigt godt bud på et konfirmations kort også. Ha en god dag, knuss

    SvarSlet
  15. Stilig herrekort!
    Tøft pyntet:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  16. super nydeligt herrekort, skønne farver
    knus Pia

    SvarSlet
  17. Flot og enkelt kort. Der behøver ikke altid være meget pynt på et kort til en mand. Det må godt være lidt maskulint. Og det er dette her i hvert fald :-)

    SvarSlet
  18. Et virkelig flott herrekort! :)

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.