onsdag den 21. november 2012

Julekort

Først en stor tak til alle jer, som så flittigt besøger min blog og trofast ligger de dejligste kommentarer til mig. Jeg er rigtig ked af, at jeg ikke selv når på blog rundfart hver dag, men sommetider er der bare ikke tid til det hele. Jeg prøver at følge så meget med som muligt på jeres blogs - og jeg nyder at se alle jeres fine kreationer. Åh, ja .. al den dejlige inspiration :)


Her et julekort, som jeg lavede til Klippeklisteraften i Hobbyboden i går.
Motivet er gratis hentet hos Janet K Design,  som har rigtig mange, fine vintagemotiver til gratis download. Knappen er købt med krakelering, hvis nogle skulle spørge og sløjfen er lavet i gaze og bundet på helt almindelig vis. Papirerne er fra Maja Design.

Kortet tilmelder jeg følgende udfordring:
 Scrap'a'Long - Knapper

Min julekort-produktion er ved at være slut for i år, men jeg har sååå meget lækkert papir, fede stempler, smukt pynt og mange, mange fine pinnede idéer, som endnu ikke er afprøvet. Så der kommer nok flere julekort i december også.

Nu vil jeg lave mig en kop kaffe og sætte en film på dvd'en - og bare nyde en fridag. Senere på dagen skal jeg i gang med årets første brunekager - og lidt scrap skal der nok også blive tid til.

Ha' en dejlig dag allesammen - og 1000 tak for kik og kommentarer.

Knus Jytte

20 kommentarer:

  1. Hvor er det et skønt kort, og et dejligt billede.
    Tak for linket, det skal da vist studeres nærmere.
    Rigtig god fridag - N Y D den i fulde drag.

    SvarSlet
  2. Årh hvor er hun sød. Super flot kort.

    SvarSlet
  3. Igen et supersødt kort fra din hånd!

    SvarSlet
  4. Hvor er det et sødt kort Jytte, og ja jeg kender godt Janet K Design, og bruger den også, og så er hun en rigtig sød hollandsk dame, knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare et smukt kort Jytte..
    Jeg elsker at følge med og se hvad du laver, selvom jeg slet ikke kan lave de smukke ting du gør, så det hyggeligt at se det du får lavet..

    Den sløjfe er rigtig flot!!

    SvarSlet
  6. Åh Jytte, det er et super fint kort du har lavet, jeg har jo haft den fornøjelse at holde det i hånden og det er et skønt kort og flot lavet, god fridag.

    SvarSlet
  7. Et aldeles vakkert julekort!!
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Scrap'a'long.
    Klem, Therese.

    SvarSlet
  8. Hvor er det smukt Jytte ◕‿◕
    Håber at du har nydt din fridag ◕‿◕

    SvarSlet
  9. Rigtig romantisk og fint kort. Som altid når det er dig. Tak for linket.

    SvarSlet
  10. What a fab card, love the button on it, hugs, Marion

    SvarSlet
  11. Rigtig flot kort!
    Det lyder dejligt med dvd og kagebagning.

    SvarSlet
  12. Super skønt kort- og det med mine favourit mønsterark! Flot med hvidt, brunt og blå.
    Hvor kender jeg mig igen i dit lille hjertesuk ang blogrundfart, men det er ikke altid så let at få tid til det hele.
    Lige nu hvor jeg er her tror jeg jeg vil udnævne dig til 'Super-Pinner No 1'. Du er kanon god til at finde ideer derude, tak for du deler.
    klem fra Dorte

    SvarSlet
  13. Skønt, skønt kort du har lavet - håber du har nydt din fridag :)

    SvarSlet
  14. Kære Jytte. Når jeg er på blogfart og ender på din blog, tænker jeg som idag. "Hold da fest, hvor er jeg glad for, at jeg er i vores 2-mands kortgruppe!!"
    Hvor er jeg bare glad for, at du tog min bemærkning i tidernes morgen, helt alvorligt og skrev til mig. Jeg er snart den heldige modtager af et af dine værker og iiihhh, hvor jeg glæder mig.!!!!
    Dette kort er bare så flot! Sig mig, er det en hæklet doily du har bag ved billedet? Og hvordan har du dog lavet den fede knap??Sløjten er jo helt fantastisk og giver mig mod på at få brugt det gazebind jeg købte for lææænge siden! Tusind tak for linket ;-)

    SvarSlet
  15. Dejligt kort Jytte. Og tak for dit link. Det kender jeg ikke, men kommer til det nu =D
    Jeg er igang med dine kalendergaver =D

    SvarSlet
  16. Altså Jytte, du tryller da bare det en julekort efter det andet ud af ærmet, smuk som altid, fine detaljer, perfekt

    SvarSlet
  17. Åh, så smukt et kort... så fin med den store sløjfe. Ha en rigtig god weekend, knus

    SvarSlet
  18. Så lekkert! Elsker den sløyfa med knappen!
    klem Unni

    SvarSlet
  19. Så vakkert julekort i nydelige farger Jytte! Kjempesøtt motiv, og lekkert pyntet!
    klem fra
    Mette

    SvarSlet
  20. Et utrolig lekkert julekort Jytte, nydelig vintage stil!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.