mandag den 15. april 2013

Ny Vintage Udfordring ...

Det er den 15. april og dermed tid til en ny Vintage Udfordring.

Denne gang vil vi gerne se brug af vintage-fotos. Butikkerne og internettet bugner af lækre motiver, så der skulle være muligheder nok.

Jeg har lavet et lidt enkelt kort denne gang. Jeg synes, papiret er så sødt og "vintage" i sig selv, så jeg har valgt at holde lidt igen med pynt. Blomsten er hjemmelavet efter Vivis berømte opskrift.



Håber i har nydt forårsvejret i dag. Jeg selv har haft en travl dag på jobbet, men nød turen hjem på cykel i det blide forårsvejr. Hvor er det dejligt, at vinteren endelig ser ud til at være slut for denne gang.

Jeg tilmelder kortet i Apriludfordringen hos Kortgleder.
 

1000 tak for kik og kommentarer.

Knus en forårsglad Jytte :)

17 kommentarer:

  1. Super sødt kort og det baggrunds papir er bare lækkert til. Den oval som billedet sidder på er det en die?
    Forsat god mandag.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Ja, ovalen er en die. Den er af mærket Die'sire og hedder Ornamental Oval Frame. Har købt den gennem Facebook :)

      Slet
  2. Skønt kort du har lavet.

    SvarSlet
  3. Et rigtig lækkert kort og en super smuk blomst ;O)

    SvarSlet
  4. Nyydelig, Jytte! Lekkert papir, veldig dekorativt i seg selv. Perfekt pyntet med blomstene.
    klem Unni

    SvarSlet
  5. Lekkert kort du har laget!
    Nydelige detaljer:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  6. Meget, meget smukt Jytte, rigtig vintage. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Jeg vil tilslutte mig morkaren :-) meget meget smukt.
    Det baggrunds papir du har brugt er rigtigt flot. Hvor har du fundet det henne?
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak :)

      Papiret er fra Prima Almanac Collection. Skøn blok med lækre farver som matcher hinanden.

      Slet
  8. Smukt kort og tænk jeg sad netop og brugte den blok til at lave album med i lørdags...

    SvarSlet
  9. Lækkert kort i smukke farver

    Ha en god dag, knuss

    SvarSlet
  10. Lækkert kort, smuk papirvalg, fine detaljer, perfekt sammensætning.
    Knus

    SvarSlet
  11. Knallflott kort! Stilig med fargen på pynten, som matcher bakgrunnspapiret.
    Klem fra Gunn

    SvarSlet
  12. Lekkert Jytte. Flott design med nydelig ramme,fargevalg og lekker hjemmelaget blomst.Tusen takk for at du deltar hos Kortgleder og lykke til. Bettina DT Medlem hos Kortgleder

    SvarSlet
  13. Uhhh et lækkert kort og den rose er jeg altså vild med. Jeg har brugt en hel del af dem du har lavet og ikke mindst udstandset til mig, men må vist snart hellere anskaffe mig dien selv....eller fastansætte dig, som min "rose-pusher"...hi hi hi...

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.