lørdag den 5. april 2014

Farven lilla ...

.... bruger jeg ikke så tit. Faktisk har jeg altid holdt meget af de lilla nuancer, men af en eller anden grund, har jeg bare ikke rigtig brugt dem særlig meget på mine kort.

Så her et kort fra mig med lilla i centrum og i en lidt anden stil, end jeg sædvanligvis laver. Jeg har hygget mig med lækre Graphic 45 papirer, min smukke embossingfolder, mine nye Spellbinders borderdie m.m. Det skønne fødselsdags-stempel er fra JustRite. Jeg er VILD med deres stempler .... tror jeg snart må have bare et enkelt sæt mere :)

Kortet er til en kollega, som fylder 50 år på fredag.


Her er vejret gråt og regnfuldt - perfekt vejr til kreative sysler. Jeg ved, at rigtig mange af mine danske scrapsøstre er til SAM og jeg sender dem alle en kærlig tanke og er en lillebitte smule misundelig over ikke at være med.

Ha' en dejlig weekend - og 1000 tak for kik og søde kommentarer.

Knus Jytte :)

11 kommentarer:

  1. Så flott kort i lilla. Likte godt dei nye dies`ene du har brukt.

    SvarSlet
  2. Lilla er da en super farve, og især når det er så lys en farve, dit kort er så smukt, og det stempel er super, hvor mon du har købt det? knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Super flot kort, så den farve skulle du nu bruge lidt oftere Jytte, det er rigtig flot.
    Jeg kunne heller ikke komme afsted, så du er ikke den eneste, der må nøjes med at sende søde tanker til dem alle sammen ha ha ha.
    Håber du har en god week-end alligevel.

    SvarSlet
  4. Super flot kort.
    Men jeg giver dig ret, det er ikke det vi plejer at se fra din hånd. Men det mestre du også til ug.
    Fortsat god og kreativ weekend :-)

    SvarSlet
  5. Vi er vist mange der "glemmer" farven lilla når vi scrapper, underligt for det er jo en rigtig smuk farve og dit kort er blevet utroligt smukt og lækkert. Jeg skal en tur forbi SAM imorgen og en af tingene på indkøbslisten er nettop noget lilla mønster papir da jeg har nogle bestillinger på lilla ;O))

    SvarSlet
  6. Et vakkert kort og nydelig det forrige innlegg også, klem bente:)

    SvarSlet
  7. super skønt kort hold da op det er smukt. du skulle tage og bruge lilla noget mer det er sådan en skøn farve jo.. hav en dejlig søndag

    SvarSlet
  8. Super pretty and elegant card Jytte, lovely design! Enjoy your Sunday, Ira x
    Ira’s Crea Corner

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.