lørdag den 19. april 2014

Inspireret af ...

.... Gitte Blomsterbox og Iralamija, som begge laver vidunderlige kort, har jeg leget med mine yndlingsfarver og lidt lækkert fra dimsekassen. Den smukke blomst og den fine stick-pin er begge håndlavede og jeg har fået dem foræret af et par søde scrapsøstre.

Kortet er lavet til min niece, som snart fylder 22 år.


Kortet tilmelder jeg på følgende udfordringer:
Card and Scrap - Brug metal (den lille kæde)
Simply Create Too - no stamped image or digi stamp
Scrappin' All Over - Lag på lag

Jeg håber, at i nyder det dejlige påskevejr og måske også har lidt ekstra tid til krea-hygge.

1000 tak fordi i kikkede herind og fortsat rigtig god påske.

Knus Jytte :)

17 kommentarer:

  1. Super lækkert kort!
    Og ja,- selvom vejret har været noget så skønt (og jeg har været ude at nyde det), har jeg også tilbragt lidt tid i krea-rummet. Begge dele er jo balsam for sjælen ;o).
    God lørdag aften.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  2. Rigtig flot kort igen Jytte. Det er godt nok ikke meget, jeg har nået. Har begyndt på en masse ting, men hver gang jeg begynder på noget, kommer der gæster dumpende, så nu er jeg igen igen håbløst bagud med alting her, men sådan skal det åbenbart være her i mit galehus LOL:
    Rigtig god lørdag aften til dig også og en super påskesøndag imorgen.

    SvarSlet
  3. Lækkert kort, og sikke nogle dejlige farver :) Rigtig god aften...

    SvarSlet
  4. Åh, vilket underbart ljuvligt kort! Så vackert dekorerad! Ha en härlig påsk!

    SvarSlet
  5. Nydelig kort!
    Lekre farger og flott pyntet:)
    Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring.
    Fortsatt god påske, klem:)

    SvarSlet
  6. Ja, men Jytte hvor er det smukt, osse farver der går i hjertet her, jeg tror vi har samme smag, her har der også været gæster og så er der lavet nogle ATC kort med sjove mænd, nu er det halve af påsken gået, vi må nyde de sidste dage. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Smukt kort - godt at man har en "dimsekasse .-). God Påske.

    SvarSlet
  8. Super flot kort.
    Tusind tak for at du delager hos Card and Scrap.
    DT-Gitte.

    SvarSlet
  9. Rigtig smukt kort og det skal nok gøre lykke hos modtageren..

    SvarSlet
  10. 1000 tak for roserne, Jytte. Dit kort er en lækkerbisken af pastel, glitter & romantik. Mums. God påske

    SvarSlet
  11. super sødt kort, det skal hun nok blive glad for - fortsat dejlig påske til dig

    SvarSlet
  12. Super flot kort. Dejligt med sådan en dimse kasse ;-) godt du fik plads i din hule :-)

    SvarSlet
  13. Sikke et lækkert kort du har lavet. Lækre farver :)
    Tusind tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap ..og god påske til dig :)

    SvarSlet
  14. ÅÅÅHHH Jytte hvor blir`man bare i godt humør af de skønne farver du har brugt. Et fantastisk lækkert kort ;O)))

    SvarSlet
  15. Så enkelt og søtt kort. Takk for at du scrapper med oss hos SAO :)

    SvarSlet
  16. Jytte, We're delighted you joined our Simply Create Too "No Digi or Stamped Image" Challenge #59, and hope you return tomorrow for our new challenge. Your card is beautiful--love, love, love it especially all your details .

    Diane
    Simply Create Too Design Team Member
    http://SimplyCreateToo.blogspot.com
    http://DianesDigitalDesigns.blogspom

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.