fredag den 22. august 2014

Årets første julekort

Det er måske lidt tidligt, men jeg har bare så meget lyst til at lave julekort nu. Sidste år fik jeg ikke lavet ret mange og lysten til scrap var væk i nogle måneder hen over efteråret. Så jeg har noget til gode.

Kan godt mærke at jeg er lidt "rusten" i det mht. julekort, men mon ikke det snart går over. Men her er årets første julekort fra mig. Det er da blevet ganske sødt, synes jeg selv.


Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
Kort o Mania - Lag på lag
Deep Ocean Challenge - Christmas in August 

Jeg håber, at mit kreative mojo holder weekenden over. Det kunne være så hyggeligt at komme rigtigt i gang med julepapirerne.

1000 tak fordi du kikkede ind - og forsat god aften.

Knus Jytte :) 

16 kommentarer:

  1. Wow hvor er det et super skønt julekort :-)

    SvarSlet
  2. Virker da ikke som du er rusten i det helet tatt Jytte ;-) Et nydelig julekort du har laget med flotte detaljer !!
    Ha en fin kveld.

    Klem

    SvarSlet
  3. Et nydelig julekort Jytte! Så fint å være i gang med dem!
    God helg!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlet
  4. Det er rigtig fint det kort :)
    Ja man skal lige have hul på jule moodet :)

    SvarSlet
  5. Wow - super flot! Og så er du i gang... :-)

    SvarSlet
  6. Smukt julekort. Jeg venter lige lidt med at gå igang med julekortene. :-)

    SvarSlet
  7. Det er et skønt julekort, jeg syntes det er en skøn effekt du har lavet på kanterne:-) super flot.

    SvarSlet
  8. Lækkert julekort. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Så flink du er! Et nydelig julekort i august! :)
    Klem

    SvarSlet
  10. Rigtig smukt julekort Jytte.
    God søndag.

    SvarSlet
  11. UHA der går vist lidt tid før jeg er klar til julekort men dit er rigtig smukt og lækkert ;O))

    SvarSlet
  12. Wowww super skønt julekort Jytte!!
    Nydelig laget! Ser ut til å være godt igang :)
    Ha en kreativ og god ny uke.
    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  13. Det er så smukt et kort og sikke en fin blomst
    Jeg har også lavet mit første julekort, men den ser du først på Hobbybodens blog engang :-))

    God aften, knus

    SvarSlet
  14. Aaww, that is just so beautiful Jytte! Very delicate and sweetly made card! Hugs, Ira x
    Ira’s Crea Corner

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.