lørdag den 11. oktober 2014

Hvid vintagejul..

Ingen jul uden hvide julekort. Jeg har igen ladet mig inspirere af et af de smukke julekort i det lækre juleblad fra Ett Trykk. Det tog lang tid at lave kortet, men jeg er også rigtig glad for resultatet.


Et nærbillede af enkelte detaljer

Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
Deep Ocean Challenge - Christmas in October
Winter Wonderland - Lace and Pearls

Her kører det bare med julekortene - og jeg skifter lidt rundt i stilarterne, men vintage vender jeg altid tilbage til.

1000 tak fordi du kikkede herind - og fortsat god weekend.

Knus Jytte :)

12 kommentarer:

  1. woo waue super elegant og lækkert.

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt, hvidt går man aldrig fejl af, det er bare så svært at lave. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Det er da helt fantastisk flot.

    SvarSlet
  4. ÅÅÅHHHH hvor er det smukt og lækkert Jytte ;O))

    SvarSlet
  5. Hvor er det et smukt Hvidt kort...

    God søndag til dig

    SvarSlet
  6. Love your shabby chic Christmas tag Jytte, it's sooooooo elegant and delicate! Hugs, Ira x
    Ira’s Crea Corner

    SvarSlet
  7. Hold da op hvor er det bare flot Jytte.

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. This is a fabulous creation, such gorgeous details.
    Thank you for joining us at Winter Wonderland this week, make sure you pop back today and take a look at our new challenge.
    Pauline
    x

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.