lørdag den 29. november 2014

Pernilles fødselsdagskort

I dag har Pernille (Moster Olivia) fødselsdag og hende og jeg er "på kort" med hinanden. Jeg har lavet et fødselsdagskort i blå og gyldne nuancer. Fødselsdagsstemplet er fra JustRite og er et af mine yndlings-tekststempler.



Der er langt imellem blogindlæggene for tiden. Jeg ramte vist muren med mit sidste julekort. Jeg orker næsten ikke at se på mere julepapir nu - og faktisk, så har jeg allermest lyst til en pause fra scrapbordet og i stedet hygge med julebag, julegaveindkøb, en god bog og andet.

Så min blog bliver nok også stille i december. Har efterhånden lært at acceptere de her små scrapkriser og det er helt ok med lavt blus et stykke tid.

Rigtig god weekend og 1000 tak fordi du kikkede forbi.

Knus Jytte :)

11 kommentarer:

  1. JA man ser da bestemt ingen krise nogen steder, når man ser på det her kort. For pokker hvor er det flot Jytte. Men jeg kender det desværre godt fra mig selv, har også selv lidt svært med lysten lige for øjebliket, og får derfor heller ikke så meget fra hånden, som man gerne ville og skulle LOL.

    SvarSlet
  2. Meget smukt kort til Olivia, det bliver hun glad for, den lille "dimst" foroven, har du selv støbt den? og jeg forstår dig godt, nyd din sofa, en god bog og alle jule forberedelserne, det er jo kun jul en gang om året, og nu kommer jo også alle julekalenderne på TV, så vi får sku nok at se til. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karen.
      Nej, jeg har vist fået den lille dims af en eller anden en gang. Jeg har ikke selv noget til at støbe med.... endnu ;-)

      Slet
  3. Som altid et super lækkert kort.
    Og absolut et fedt stempel!
    De sidste måneder har der også været forholdsvist stille på min blog. Har i en periode nydt den nemme løsning med et billede på Instagram i ny og næ (bare for at vise, at der altså stadig er puls). Nu er lysten (og energien efter opstart på nyt job) ved at være tilbage, og jeg nyder atter at sidde bag skærmen igen. Nyd pausen og roen og hvad den kan bringe. Jeg vil bare glæde mig til at se, når der er post fra dig herinde igen.
    Dejlig lørdag aften.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  4. Smukt kort, Jytte, jeg er sikker på det vækker glæde og begejstring i Odense.
    Scrap-krise tror jeg vi alle oplever, og denne tid på året er der jo mange andre ting man -også- gerne vil nå.
    klem Dorte

    SvarSlet
  5. Rigtig flot kort i dejlige farver.

    SvarSlet
  6. Nydelig, stilig, elegant bursdagskort! Og juletagen i forrige innlegg var også lekkert!
    klem Unni

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.