søndag den 16. november 2014

Rød og grøn og et lille tag

Ligenu er det de røde farver, som fanger min opmærksomhed. Her et julekort med masser af lag på lag. Jeg har blandet spritnyt papir med lidt fra julegemmerne. Det lille tag er købt som download på Etsy. Der er glimmer på "frimærkerammen" og den røde kant til venstre, men det ses desværre ikke rigtigt på fotoet.



Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
Ett Trykk - Rød Jul
Kort O Mania - Anything goes, så lenge det er jul

Jeg har ikke været i hulen i dag, men det er jo ikke for sent endnu.
1000 tak fordi du kikkede herind - og fortsat god søndag.

Knus Jytte :) 

4 kommentarer:

  1. Ja, men det kan da ikke blive mere julede, og så står der ovenikøbet Post card på, og farven Jytte, den er ikke til diskussion, hvis ikke rødt er julens farve så ville jeg gerne vide hvilken der er. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Endnu et super flot kort Jytte, og i rigtige skønne julefarver her. Sååå smukt igen igen.

    SvarSlet
  3. Flott julekort med mange søte detaljer.
    Takk for at du deltar på utfordringen hos oss i KortoMania.
    Klem Sissel

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.