søndag den 1. februar 2015

Et valentines kort

Det er blevet 1. februar og det er tid til en ny Vintageudfordring.
Temaet er denne gang "Love id in the air" - Valentine. Så hop ud i det og spred lidt LOOOVE <3

Jeg har lavet et romantisk kort til inspiration. Jeg elsker jo romantik og ja, det er bestemt også et tema, som jeg er meget begejstret for.


Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
Live & Love Crafts - Heart(s) 
Kort O Mania - Vi vil se love/some love 
The Ribbon Girl Blog - Romance is in the air 
Card Mania - Ad some red 
Hobbygarasjen - Bruk hjerte 

Jeg arbejder i øjeblikket med bryllupsindbydelser - så jeg fortsætter den romantiske stil.
1000 tak fordi du kikkede herind og fortsat god dag.

Knus Jytte :) 

15 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt, Jytte .... Dejlige farver og super flot detalje med sløjfen

    God søndag , knus

    SvarSlet
  2. Et nydelig romantisk kort :)
    klem Unni

    SvarSlet
  3. nice card - thanks for joining in with the Ribbon Girl Card Challenge! Mary x

    SvarSlet
  4. Så romantisk kort. Flott utklipsbilde med hjertene på
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen
    DT Jorunn Elin

    SvarSlet
  5. Hvor er det fint og romantisk :-)

    SvarSlet
  6. Det er et rigtig flot kort.
    God arbejdslyst med indbydelserne.

    SvarSlet
  7. Super sødt og romantisk kort her Jytte.

    SvarSlet
  8. Ja Jytte, det er vist dit speciale, du er romantikker for alle pengene, og kortet her er dejligt, det rå bølgepap og blomster, blonder og hjerter, det bliver ikke bedre. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Så vackert romantiskt kort!
    Kram, Outi

    PS. Välkommen till min giveaway om du önskar. Den finns här:
    http://pappersgalen.blogspot.se/2015/01/2015-blogoversary-candy-2015.html

    SvarSlet
  10. Hej Jytte,
    Här flödar verkligen romantiken; så charmigt kort! Tack för att du länkade upp till LLC:s februari utmaning.

    Kram, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    SvarSlet
  11. Beautiful card! The design a wonderful creation .Thank you for sharing it with us at Card ManiaChallendges.

    SvarSlet
  12. Great card!!! Thanks for joining us at Card Mania :) Good luck!!! iluszka DT

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.