fredag den 14. august 2015

Mit første fuglehus

Vi skifter lige i den grad stil fra forrige indlæg. Går fra CAS til total shabby chic.

Jeg har lavet mit første lille fuglehus. Jeg er gået all-in i sarte farvenuancer, blonder, gesso, perlebånd m.m. Modellen har jeg printet ud fra nettet og så tegnet den op på mønsterpapir bagefter. Fandt undervejs ud af, at man skal være pænt nøjagtig med foldningerne. Mit tag sidder lidt skævt fordi jeg ikke var nøjagtig nok. Men pyt med det - kunne skjule det værste med pon pon bånd og blonde.


Det var super sjovt at lave, og jeg har allerede lovet det væk til en gammel veninde. Jeg kan jo bare lave et nyt til mig selv en anden gang.

Jeg tilmelder mit lille fuglehus på følgende udfordringer:
Papirplaneten - Alt er lov
In the Pink - Anything goes
Hjerteboden - Alt er lov
Scandinavia Paper Fun - Sommer
Kort O Mania - Alt er lov

Tak fordi du kikkede herind og fortsat god dag.

Knus Jytte :) 


6 kommentarer:

  1. Det er så fint og dejlige farver du har brugt, super sjov ide:)

    SvarSlet
  2. Hvor der det et skønt og flot fuglehus. Du laver mange forskellige ting lige for tiden
    Knus Joan

    SvarSlet
  3. Nydelig fuglehus Jytte!
    Tusen takk for at du deltar på sommer utfordringene hos Scandinavia Paper Fun.
    fra DT- V Adelia

    SvarSlet
  4. This is so romantic and pretty, such beautiful details and I love the cute bird :-)
    Thanks for sharing this with us at In The Pink Challenge!
    Hugs, Kat x

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.