tirsdag den 20. oktober 2015

Øvelse gør mester ....

... siger man ...

Jeg har igennem lang tid haft lyst til at tegne og male ansigter. Jeg er så fuld af beundring for de piger, som mestrer kunsten at lave lækre art journal sider med håndtegnede ansigter. Jeg ved, at man kan købe sig til skabeloner og stempler, som man kan bygge ansigtet op med, - og det er da også en rigtig fin måde, at komme i gang på, men jeg har valgt at kaste mig ud i total frihåndstegning. Simpelthen lure kunsten af ved at se You Tube videoer og gennemsøge Pinterest for "ansigter".

De første spæde forsøg blev til i sommer og nu har jeg så lavet mit 3. ansigt. Er så tilfreds med resultatet og glæder mig til at begynde på en mere. Her er hun så. Hun er farvelagt med vandfarver.


Inden jeg begyndte at farvelægge var begejstringen ikke så stor. Men nu har jeg jo luret adskillige videoer og kan se, at der først rigtigt "sker noget", når der kommer farver på. Synes lige i skal se skitsen også. Her sammen med det færdige resultat. Er så imponeret over hvad farverne gør.

Jeg klør på og øver videre ... vil gerne blive rigtig god til det her.

1000 tak fordi du kikkede ind og fortsat god dag.

Knus Jytte :)

2 kommentarer:

  1. det blev da super fint Jytte ;O)))

    SvarSlet
  2. Du er da rigtig god til det allerede, hun er super fin og flot tegnet og malet.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.