fredag den 6. november 2015

Retro jul

I min samling af julepapirer har jeg en skøn blok fra Crate Paper. Den hedder Bundled Up og er bare så fin i den sødeste retrostil. Den er fra 2013, så den er måske lidt svær at finde igen. Men tror jeg vil gøre forsøget, så jeg har den igen til næste år. Til serien har jeg helt tilfældigt fundet matchende PL-kort. Husker ikke hvor jeg har købt dem, men de er bare så fantastiske dertil.

Jeg må indrømme, at jeg er lidt pernittengryn med at alting skal passe sammen i nuancer, og ved at bruge PL-kort i samme serie, så er det jo ingen sag, at få det til at matche. Jeg er også typen, som helst ikke "blander" serier/mærker. Når jeg endelig gør det, så har der været mange overvejelser med at udvælge de helt rigtige papirer.

I aftes fik jeg lavet dette kort færdigt. Jeg kan rigtig godt lide det lidt barnlige udtryk i det. Bagsiden af kortet er pyntet med et ark med glade vinterbørn i leg. Så det også sammen :)

Egentlig er der vel mere vinter end jul over det, men det bliver nu nok brugt til julekort.

1000 tak for at du kikkede herind.

Knus Jytte :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det sødt Jytte, god weekend

    SvarSlet
  2. Dette er kjempe søtt Jytte!
    Ha en god weekend.
    Klem, Inger

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.