mandag den 28. december 2015

En bog til mine julekort

Jeg har de sidste par uger gået og funderet over en måde at opbevare alle de smukke julekort, som jeg har fået de sidste 3 år. De fleste er håndlavede og jeg nænner simpelthen ikke at smide dem ud. Samme tid har jeg længe haft lyst til at prøve at lave en junk journal - og så fik jeg den idé, at jeg jo kunne lave en junk journal med julekort.

Jeg er pavestolt af resultatet og nu kommer de gamle julekort også frem hvert år fremover. Næste års julekort kommer nok til at få deres egen bog, for denne her er godt fyldt op.





Jeg har lavet omslaget af en pizzabakke (dem gemmer jeg, når jeg køber nye papirer - de er super gode til alt muligt). Jeg har målt længde og bredde på de største kort og tillagt 1 cm. til omslaget. Dekoreret med lækkert julepapirer og pyntet lidt.

Jeg har brugt en Easy Twine Binding til at holde kortene på plads med. Det er ret smart og super enkelt at lave.

Jeg er simpelthen så begejstret for min bog, så jeg vil lave en til alle mine fødselsdagskort også.

Ha' en dejlig dag og tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte :)

7 kommentarer:

  1. Hold da op det er godt nok smart... men har du så flere kort siddende oven i hinanden?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg stakker julekortene oveni hinanden ☺

      Slet
    2. Tak for svar... er da en super måde at gemme julekort på... og ja andre kort for den sags skyld... tak for tip og tut...

      Slet
  2. Hvor er den blevet flot Jytte, du er bare så kreativ og dygtig, jeg vil samle mine julekort sammen for de sidste år (de ligger bare i en kasse) dette er da løsningen, tak morkaren.

    SvarSlet
  3. den er SUPER SMUK og flot den bog..måske ku jeg os finde på at lave en . rigtig fin ide. tak for tips. godt nytår til dig fra mig

    SvarSlet
  4. Så flott - og en super idé!

    SvarSlet
  5. Super smart ide !!! Så flot og tak for link.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.