onsdag den 10. august 2016

Farven lilla...

Jeg er vild med farven lilla, men bruger den sjældent. Efter jeg er blevet bidt af at lege med vandfarver, så vil der nok komme lidt flere kort i lilla nuancer.


Det her kort er farvelagt med mine ZIG clean penne og vandfarve. I midten af de små blomster har jeg sat en lillebitte klat guldstickles og så har jeg lavet lidt guldsplat også.

Egentlig var det meningen, at jeg ville have haft et mindre stempel på kortet, placeret til højre for stænglen og stemplet direkte på kortet. Jeg havde placeret det hele i min Misti og fået lagt sværte på stemplet. Da jeg lukker mistien, falder stemplet af og efterlader et par sorte spor... øv! Så måtte jeg jo vælge en anden løsning og det blev et banner med en lidt længere tekst. De sorte sværtemærker blev gemt under banneret.

Jeg kan ikke helt beslutte mig for, om det her kort ryger i Projekt Velgørenhedskort. Indtil videre må det lige bo lidt i min egen kortkasse :)

1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte.

2 kommentarer:

  1. jeg er osse vild med lilla, ;O)) super smukt kort du har lavet

    SvarSlet
  2. Det er da bare så fint. Og ingen kan se det ikke var planen med tekstbanneret.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.