lørdag den 14. januar 2017

Når rust bliver smukt

På efterårets Convention købte jeg, hos Picturing The World, en masse sjove materialer til at lave rusteffekter med. Så kom julekort-sæsonen og jeg kom ikke i gang med at lege med det, før i sidste uge. Så hoppede jeg også bare lige ud i det - uden nogen idé om, hvad jeg egentlig ville lave og hvordan det ville slutte. Jeg har vist processen på både Facebook og Instagram, men synes altså også det skal blogges.

Jeg lader billederne tale for sig selv - for det er faktisk lidt svært at forklare, hvordan jeg nåede til slutresultatet. Jeg har brugt alt muligt fra gratteri-sortimentet, gamle nøgler, en billig stjernebroche (som jeg skilte ad), et stykke af en plastikperlekæde, metaldimser, lidt glitter, blingsten, en blomst mm.







1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte.

3 kommentarer:

  1. Wowwww disse er da bare så super cool Jytte!
    Du er så dyktig som behersker alle teknikker like godt.
    Jeg er glad for at du fortsetter å blogge også. Det har blitt så stille i mange blogger siden de fleste er på Instagram.
    Ha en fortsatt god weekend :)
    Klem, Inger

    SvarSlet
  2. Ser så godt ud, og masser af spændende teknikker

    God søndag eftermiddag, knus

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.