mandag den 27. marts 2017

6 små kort lavet på vores seneste scrapaften

Jeg er blevet SÅ glad for mine Zig-penne og jeg nyder at farvelægge stempler uden at tænke for meget på skygger. Jeg har prøvet alkoholbaserede tusher og det opgav jeg hurtigt. Det sagde mig ikke rigtigt noget, men vandfarver - DET er lige mig.

I morgen skal jeg på besøg hos en veninde og i stedet for en blomst, tager jeg 6 små kort (8 x 8 cm) med til hende. De er farvelagt helt enkelt og uden de store teknikker. Desværre er papiret jeg har brugt ikke det bedste at blende med, men da jeg ville bruge de meget fine og detaljerede tekststempler, så gik jeg udenom akvarelpapir denne gang. Jeg stemplede og farvelagde sidst vi var til scrapaften - så det var det papir, jeg nu havde med mig.


Da jeg kom hjem monterede jeg på baser af samme farve som blomsterhovederne og tilføjede små detaljer som hvide prikker, wink of stella, glossy accent og Nuvo drops. Jeg er vild med de glade farver og kortene er altså meget mere sprælske end fotoet lige fanger.

Jeg har før lavet kuverter i vellum til andre småkort, og der var lige 6 tilbage. Så de passede lige til de små, farveglade kort.

Lige nu er jeg faktisk lidt i tvivl om, hvad mit næste projekt skal være... skal det være et påskeæg med masser af pynt eller skal det være lækre CAS kort? Uha, sikke problemstillinger vi scrappere må forholde os til :-) :-) :-)

1000 tak for at du kikkede herind.

Knus Jytte.

8 kommentarer:

  1. rigtigt søde kort og fine malet motiver Jytte, hvor må det være skønt at kunne gå til hygge i scrap aftner. der er ikke nogen heromkring !

    SvarSlet
  2. Rigtig smukke kort du har lavet siden jeg var her sidst.

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle fine kort, og så smukt malede.
    Ja, livet er fyldt med store spørgsmål.....LOL. jeg synes da bare, at du laver begge dele........Hihi.

    SvarSlet
  4. Dine kort er skønne, Jytte, dejlige farver og tekst stempler !!

    SvarSlet
  5. Hej Jytte
    De er altså super søde og i den grad fede i farverne.
    Jeg laver ofte konvolutter i Vellum og de bliver bare så fine, det gør kortene lidt elegante.
    Rigtig godt projekt du har lavet. :-)

    SvarSlet
  6. Hold op hvor er de bare flotte🌸🌸har du måske et mål på og lave konvolutterne eller er de købt sådan😊
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina.
      Jeg har ikke lige målene i hovedet, men jeg bruger mit envelope punch board til at lave kuverter med. Bruger en app som hedder Envelope punch board calculater. Den er et fantastisk til mål i alverdens størrelser.

      Slet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.