mandag den 8. maj 2017

Fødselsdagskort til min søster

Min søster har snart fødselsdag og jeg har lavet kort til hende. Har igen grebet ud efter mit pt. yndlingsstempel. Jeg er simpelthen forelsket i det stempel - og farverne er jeg næsten ligeså forelsket i. Ud over det store, smukke blomsterstempel fra Concord and 9th har jeg også brugt et tekststempel med tilhørende die fra Mama Elephant. Som pynt lækre splats i guld, guldpalietter, guldstickles og klare, grønne drops. De ufarvede blomster har fået en gang Wink of Stella og glitrer bare så smukt.




Jeg er simpelthen så glad for resultatet og glæder mig til at give det til min søster.

Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
Let's Craft and Create - Make your own background
House of Cards - Add sequins and/or colors
Hobbygarasjen - Blomster
Seven Hills Craft Blog - May colour challenge

1000 tak for at du kikkede herind.

Knus Jytte.

14 kommentarer:

  1. Herlig kort😊 Morsomt slik du har lagt "happy". Me like😍😍😍

    SvarSlet
  2. Herlig herlig herlig 💙
    Jeg elsker blomstene dine 💙
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen. Pia

    SvarSlet
  3. Så nydelig stemplet og fargelagt.
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlet
  4. Lekkert!
    Nydelige farger du har brukt :))

    SvarSlet
  5. Det er så smukt, lækre farver og stempel

    God dag til dig

    SvarSlet
  6. Det kort er også bare SÅ smukt. Og de skønneste farver og så dit "småpynt" sætter lige prikken over i'et.
    Din søster må bare blive glad !

    SvarSlet
  7. Hvor er det et lækkert kort. Du er altså super god til at farvelægge. En virkelig god detalje ( du ved jeg elsker detaljer) er teksten der snørkler sig under 'birthday labels'
    💚😀

    SvarSlet
  8. Such a beautiful card, like your design and coloring and those gold sequins are fabulous. Glad you joined us at House of Cards. Donna DT

    SvarSlet
  9. Such a gorgeous card! I love the colouring of the flowers and the sentiment on top works really well. Thanks for joining us at the Seven Hills Crafts challenge this month.

    SvarSlet
  10. So beautiful! Great color palette and die overlay! Happy Friday, Autumn

    SvarSlet
  11. Such a beautiful card! The flowers are colored beautifully and the black happy just pops out! Thank you SO much for joining us at House of Cards ~ Christi DT

    SvarSlet
  12. Stunning card...love the image!
    Thank you for sharing with us over at "Let's Craft & Create". Best of luck with your entry.

    Mary Owner & DT Member for Let's Craft & Create...

    SvarSlet
  13. Beautiful!! Thank you for joining with us at Let's Craft and Create :)

    SvarSlet

  14. Very nice post.really I apperciate your blog.Thanks for sharing.keep sharing more blogs.
    หนังจีน

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.