søndag den 31. december 2017

Top 12 2017

Igen i år har jeg valgt at lave en Top 12 med hver måneds favoritprojekt. Jeg synes, det er super hyggeligt at gennemgå årets gang på bloggen. Se udviklingen, materialerne og årstidernes skifte i projekterne.

Her er de så, mine 12 personlige favoritter for hver måned:

Januar:
Mixed media med rusteffekt. Et rigtigt sjovt projekt som tog mange timer at lave, og som bare blev SÅ lækkert. 


Februar:
Fastelavnsmasker i eventyrlig stil. Et projekt som jeg bare nød så meget at lave. Detaljerne var bare så skønne at få frem.


Marts:
Et fint og feminint konfirmationskort til en pige, som elsker grønne og lilla farver.


April:
Et skønt forårskort med det stempel, som vist er mit favoritkøb af stempler i år.


Maj:
Et sommertag med masser af detaljer. Tydeligt præg af snart sommer.


Et sødt og sommerligt kort i enkelt stil. I år blev jeg virkelig dus med stempler og vandfarver.


Det eneste blogindlæg i juli.


Et lækkert lag på lag sommerkort. Noget af det første lavet med Distress Oxide Inks, som jeg er blevet så glad for at bruge. Lækre detaljefotos på bloggen.


Et kort med fjer og efterårsfarver. Stemplet med fjerene er klippet over for at få mere udnyttelse af det. Et DT-bidrag for Happymade.


Et julekort i kolde farver. Efter egen mening et af mine bedste julekort i år. Bladene er farvet med Oxide Inks.


Mit favoritjulekort for i år. Vandfarve, hvid embossing og sneglitrende, hvide diecuts. Et spændende kort at lave - og meget, meget lækkert slutresultat. Rensdyr blev et hit på mine julekort i år.


Et skønt shabby chic kort. Der kommer helt sikkert flere i den stil i 2018. Lækre detaljefotos på bloggen.


Mit mål var for bloggen i år, at jeg skulle blogge lidt mere end jeg fik gjort i 2016. Det lykkedes - og målet for 2018 er at holde niveauet og gerne blogge lidt mere. Til gengæld har jeg besluttet mig for ikke at gå på krompromis med indholdet. I år har jeg ikke været helt tilfreds med alt, hvad jeg har på bloggen. Det bliver anderledes næste år.

Jeg glæder mig rigtig meget til et kreativt NYT år. Der er så meget, jeg gerne vil prøve - så det er jo bare at springe ud i det.

1000 1000 1000 TAK til jer som trofast læser med herinde og som er så søde at lægge en kommentar hos mig. Jeres besøg og søde ord betyder rigtigt meget for mig.

Rigtig godt Nytår til jer alle.

Knus Jytte

1 kommentar:

  1. Skøn top 12 du her viser frem. du har da virkelig mange talenter skønnno skønno kort-
    godt nytår fra mig

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.