søndag den 7. januar 2018

Vintage til min søns farmor

Min søns farmor, min eks-svigermor, fylder 80 år - og jeg har lavet fødselsdagskort til hende. Det er lavet med superlækre materialer og i en farvekombination, som bare er så fin til vintage. Det fine motiv af damen er et originalt udklip fra et 50'er magasin. Pyntenålene er håndlavede og disse her har jeg fået af en sød scrapper for snart længe siden. De store blomster er også håndlavede - og de er også en foræring fra søde scrappere.


Kortet er dekoreret med det smukke mønsterpapir på alle 4 sider. Jeg sparer ikke på materialerne. Synes de lækre ting skal bruges i stedet for bare at ligge hengemt. Alle de fine ting bliver jo som regel endnu smukkere, når de sættes sammen til et færdigt projekt - og på vintagekort er der rig mulighed for at bruge selv småbitte lækkerier fra skattekisten.

Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
Scrappelyst - Alt er Lov
Kreativ Scrapping - Feiring/glede
Scrap From Your Heart - Bruk blomster

Ha' en dejlig dag og 1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte

5 kommentarer:

  1. Fantastisk flot - hvem ville ikke gerne modtage sådan et kort

    SvarSlet
  2. Nydelig kort ♥
    Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping sin utfordring
    Klem fra DT - Inger Marie

    SvarSlet
  3. Nydelig kort <3
    Her var det mange fine detaljer.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlet
  4. Lekkert som alltid, Jytte. <3
    Tusen takk for at du deltar hos Scrap from your heart.
    Klem DT Line

    SvarSlet
  5. Nydelig kort med mange lekre detaljer.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :-)

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.