mandag den 26. marts 2018

Endnu et mixed media påskeæg

Som fortalt i forrige indlæg fik jeg lavet 2 mixed media påskeæg i weekenden. Et feminint og et maskulint. Jeg er især begejstret for strukturen på det maskuline æg. Den grove struktur med dybe krakeleringer gør bare overfladen super lækker.

Det sværeste ved det her æg var helt klart at pynte det. Jeg var lidt i tvivl om mavebæltet med blingsten, men valgte at beholde det trods det er et herreæg.

Igen får i en billedserie med ægget set fra flere vinkler og nogle detaljefotos.









Nu har jeg heller ikke flere papæg, men jeg skal lige have købt så jeg kan lave et par æg igen til næste år. Så må vi jo se, hvordan de bliver til den tid.

Jeg tilmelder ægget her på følgende udfordringer:
Let's Craft and Create - Anything Goes + easter
Papirplaneten - påske
Altered Eclectics - Anything Goes

1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte.

3 kommentarer:

  1. What an interesting and beautiful 3-D creation! Thank you so much for joining us for our latest challenge at Let's Craft and Create. Cheryl W, DT

    SvarSlet
  2. Wow such a different project, looks great! Thanks for joining Let's Craft and Create. Tammy DT

    SvarSlet
  3. Wow! A really different Altered project. Great details. Thank you for joining us at Altered Eclectics this month, Jane (DT) :) x

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.